IBX DEBUGGING
IBX User NOT ACTIVE
    if (Pageview.Area.ID != 3) { //not BSU }

    Velkommen tilbake fra ferie!

    Skoleåret er straks i gang, og det betyr at mange av dere venter på bøkene dere har bestilt hos oss i løpet av sommeren.

    Som alltid har vi sørget for at ingenting blir levert til stengte skoler, og utkjøring av bestilte varer starter derfor 5. august. Ettersom det er mye som skal ut på en gang, må det påregnes noe lenger leveringstid enn ellers i året, men vi gjør alt vi kan for at alt er framme til skolestart.

    Ofte stilte spørsmål om levering til skolestart

    Ofte stilte spørsmål om levering til skolestart Vi mottar mange spørsmål i forbindelse med levering i august, og vi har derfor samlet svar på de mest stilte her. Dersom du ikke finner svar på det du lurer på i teksten nedenfor, kan du selvsagt alltid kontakte vår kundeservice.

    Hvorfor har ikke det jeg har bestilt kommet enda?

    Det må beregnes ekstra leveringstid i forbindelse med skolestart.

    Dersom du bestilte før 31. mai, skulle bestillingen vært levert, og vi anbefaler deg dermed å ta kontakt med vår kundeservice.

    Dersom du bestilte i perioden 1. juni til og med 31. juli må du antagelig vente litt til. Alle bestillinger fra denne perioden lagres i sommerferien, og kjøres ut fra og med 5. august.

    Jeg ser på ordrebekreftelsen min at jeg har bestilt feil, hva gjør jeg?

    Det ordner seg!

    Dersom du sendte bestillingen din i juni eller juli er den allerede pakket. Dette betyr at du først må motta varene, for så å returnere dem. Fyll inn kontaktskjema så hjelper vi deg med resten.

    Dersom du nettopp har sendt bestillingen din, anbefaler vi deg å ta kontakt med vår kundeservice så fort du har mottatt ordrebekreftelsen fra oss, så vil de kunne endre ordren for deg før den pakkes.

    Jeg har fått bestillingen min, men jeg mangler noen bøker

    Det kan være flere årsaker til dette. Kanskje bøkene du savner er titler som er forsinket i trykk fra forlaget? Du kan enkelt sjekke bokens status ved å søke den opp på våre nettsider.

    Ofte kan bøkene også komme fra ulike forlag, som leveres fra ulike lagre, og det er dermed ikke alltid at disse vil bli levert samtidig. Dessverre kan det også i enkelte tilfeller hende at esker blir feillevert eller borte i posten. Kontakt vår kundeservice, så vil de kunne hjelpe deg med å spore pakken, og eventuelt sørge for ny utsendelse.

    Jeg har mottatt bøker jeg ikke skal ha likevel. Hvordan går jeg frem?

    Det er lov å ombestemme seg, og derfor har vi gode returordninger.

    Meld fra om retur i vårt kontaktskjema innen 14 dager etter at du har mottatt varene, så vil vår kundeservice ordne med returlapper og opphenting for deg. Husk at bøkene må pakkes pent sammen igjen, og aller helst i esken de kom i.

    Les mer om våre returvilkår her.

    Hva gjør jeg hvis jeg har mottatt feil eller ødelagte varer?

    Dette beklager vi!

    Det hender dessverre at bøker kan pakkes feil, leveres feil eller at de blir skadet under transport. Det er selvsagt veldig kjedelig, og vi ønsker å rette opp i dette så raskt som mulig. Ta kontakt med vår kundeservice, så vil de sørge for at du får tilsendt det du skal ha.

    Vår kundeservice er åpen alle hverdager fra klokken 08.00 til 16.00. Telefon 23 24 20 50 eller send en mail via vårt kontaktskjema.